Pjuh..

Första skoldagen är över.

26 st.
3 killar.

Men det känns roligt.
Vi fick scheman, rundvandring m.m.
Verkar vara riktigt bra kurser, hälsa, kost, styrketräning, massage etc.
Det enda som var chocken var alla böcker vi måste köpa.
Det märks att man är van att få allt, nu kostade den dyraste boken 1500 kronor.
AAH.
Men extrajobb, here I come.

Sökte redan ett idag, hoppas på connections!
Usch vad glad jag är att jag inte har problem att söka jobb.
Jag tycker ärligt synd om de som tycker det är jättejobbigt, för det är ju så viktigt att visa sig själv och knyta kontakter!

Det är förövrigt Hälsovägledning som jag ska läsa nu, för de som undrar.
2 år.
Skön längd!


Nu måste jag verkligen skärpa mig med pengarna.
Måste spara!
Var är min trissvinst?!




Nu sitter jag och ser på Top Model 11.
Lite pinsamt, men det är roligt att se bilderna.

Jag önskar att jag var America's next top model.
Haha, jag måste fan skaffa photoshop. Men det är roligt med paint.


"Men Stig, du har ju ett vackert ansikte som det är. Det syns att du har levt, som Hemingway, Clint Eastwood, Hjärt Fylking. När den här ger utslag då kan du...blipp.... oj, förlåt"

Haha de lyckas faktiskt rätt bra med ICA-reklamerna.



Dagens citat
"Det enda vi uppnår genom att fly är att utropa vår fiende till segrare"



frid



Kommentarer
Postat av: undrare

Rolig utbildning, men lååång för att vara hälsovägledare samt leg.massör utbildning. skönt att du läser på lite lägre nivå än universitet. antar att det är på skvadern du läser. lycka till! :)

2009-01-08 @ 16:03:10
Postat av: Elin

Jaa..fast jag vill inte ha kostråd enligt livsmedelsverket å tallriksmodellen... Jag ska börja äta LCHF för blodsockrets skull! Men du kanske håller med Annika Dahlqvist du också?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback