Konstiga tankar

Ibland så har jag så jädrans skumma tankegångar.

Som igår så skulle vi lägga oss och sova.
Och så låg jag och tänkte på vad som skulle hända om karln skulle he ut en jävla massa soppåsar i trapphuset (begrundat på en dispyt med grannen) för att jävlas, men så upptäcker jag att han mördat vår minsta katt Lillan och hon ligger i en av påsarna och så blir jag helt chockad och måste göra slut med min karl till psyko, och så skulle det bli värsta fighten med lägenheten OCH då kom jag på att vi för ett tag sedan skulle skicka in papprerna så det blev rätt och att jag också står som ägare på den, så till slut blev jag tvungen att fråga karln om papprerna var inskickade.

Det var dem.
Men jag kunde inte riktigt berätta varför jag kom på det helt plötsligt.

Och så finns det dem här bra'iga idéerna.

Tänk er om man skulle ha en körkortslös kompis som skulle gifta sig eller fylla år. Och så tar hon ledigt någon timma vid lunch för att gå på körlektion.
Då har vi (de bra'iga kompisarna) ordnat att hon fått ledigt på jobbet resten av dagen och även pratat med körläraren att först normalt köra runt med kompisen, sen i slutet säga att hon (det borde vara en hon, annars blir det lite läskigt) måste åka till sin lägenhet och hämta något. Och när de är där så säger hon att kompisen kan ju hänga med upp, se lägenheten typ, visst säger kompisen men sen så när kompisen kommer upp så är alla hennes bästa kompisar där och så kidnappar vi iväg henne och gör massa hyss.
Eller så kan man vara jävlig och be körläraren köra ut henne långt ut i skogen och lämna henne där. Eller nåt.

Jaja.. den som gifter sig först kommer få en jävligt rolig möhippa. Eller 25/30-årsfest.
Speciellt om
Malin är med på ett hörn också. Då blir det en sjuk fest.



Idag diskuterade vi Lindas framtida barn.
Beskrivning: Tre busiga, ljushåriga, laktosintoleranta Emil i lönneberga-versioner med astma, djurallergi och solkänslighet.





Har precis spelat lite Sims.
Eller ja, 10 min.
Men jag har iaf skapat en familj.
Marika Hägglöf och Jens Jonsson.
Marika jobbar inom mat-branschen och Jens är just nu en idrottslärare.
De har fått en son, Teo.
De har en trädgårdsmästare, städerska och en nanny.

Här är deras hus.
Jens är på jobbet och Marika har lite kvalitettid med lilla Teo som växer så fort.

:)



Nu ska jag laga chili con carne tills min man kommer hem.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

det är ju jens med hatten :) miss you.

2009-01-16 @ 00:18:36
Postat av: marika

VAFAN HAR DU GJORT MIG TILL HEMMAFRU DIN JÄVEL!

2009-01-16 @ 13:12:56
Postat av: Idis

haha. Sjuk du är Erika! Man blir nästan lite orolig. Och mammamarika, ser att du har hittat din plats vid spisen! Vore kul om man kunde följa er genom kamerabilderna, lite bigbrother-inspirerat.

2009-01-18 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback