Kattspyan

är kvar.

Får nog vara kvar där tills helgen. Jag har ingen ork.
Är helt slut efter dem här dagarna. Man tänker för mycket!
Men det är jäkligt roligt att få lära sig något nytt hela tiden! Det blir lätt att man kommer i något tråkigt mönster när man jobbar ett tag nu, så jag hoppas på att jag kommer ihåg allt som vi ska få lära oss.



LOOK HERE!!

Jag måste ha ett extrajobb, så om det är någon som läser det här och letar efter hjälp; I'm here for you!
Om inte annat kan ni får anställa mig som personlig tränare, hälsovägledare och massör.
Snart iaf!




Har även fått tag på en massa avsnitt av Work out som brukar gå på tv400.
Jag vill också starta ett eget gym med personliga tränare och en massa bra! Åh vad roligt det vore.
Då skulle det heta.. hmm, måste filura på den nästan.



Sådär ska jag nästan se ut.

Mitt framtida tighta ass börjar skapas av mina morgonpromenader till skolan.
Hej beach 2009.

frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback