Hmm..

Vet inte om det är positivt eller negativt att jag hittar nya täckbyxor + jacka i källaren, som var inköpt förra vintern..
Men passar bra till vår lilla skolutflykt imorrn.

Ja, det är ingen som är ute efter en svart längre jacka i XS eller?
Råka köpa fel storlek på Monkis rea, och eftersom de konstigt nog inte hade bytes- eller öppetköp så sitter jag med två likadana jackor.

Den är din för 300 kronor!
(700 kronor ordinarie, 350 kronor REA)


För övrigt är jag så jävla laddad inför lördagen.
Då ska mina old workbuddies + fler samlas först på Biteline för krubb.
Därefter blir det Nöjeshallen och massa skoj där och sen tror jag utgång?!

Misär 2009.


Tips på låtar:
Tilly and the wall - beat control
Anna Nalick - Breathe (2 AM)
Aqualung - Brighter than sunshine
Jet - look what you've done



Nu ska jag försöka sova bort träningsvärken som jag gruvar mig över imorrn.

TJAAAARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback