Helt slut..

Efter gårdagens uteliv och lekar.
Ja, utedagen med klassen alltså.

Här kommer lite pics.





Vår grupp som gjorde det fina konstverket "Balans i livet".




Och så blev det ett rim på slutet.

Man har börjat connecta med ett flertal så det känns som att gruppen kommer nog bli riktigt tighta.


Det blev renstek och potatisgratäng igår. Mucho nice!
Dock när vi kom hem efter en öl på Svenssons så kände jag på mig redan vid dörren att något var lurt.
Och rätt hade jag.. JD och Lillan hade fått upp folien och ätit upp alla rensteksbitar förutom 2 st.
Skälla kan man ju inte heller för de fattar ändå inget!


Ser ut som jag är flintis.


Ikväll: misär

frid




Kommentarer
Postat av: normalin

vi kanske ses i misären heppåre!

2009-01-10 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback