Australians next top model

Ett av det.. okej, kanske inte sämsta men ett dåligt program iaf.
Eller iof har jag bara sett 10 min av det nu men näe, det håller inte.
Men däremot ett bra program att ha i bakgrunden medans jag pluggar/läser lite.
Jag är en sån som gärna kan ha något oväsen runt omkring om jag ska kunna plugga.

Så här sitter jag med myskläder, tofflor, te, stora stretchboken och Anatomi och fysiologi och en av de saker jag tänker på just nu är..
Mat! Och jag åt frukost för en timma sen.
Längtar till thaimaten jag ska äta till lunch. Sen börjar jag klockan 13.

Men jag tänker på mat hela tiden!
"Hmm, undra vad man ska äta för gott till middag? Eller till helgen...."

'

Guldkornet från igår till nu:
Två jättebra föreläsningar.

Hur mår jag på en skala 1-10 just nu?
8. Känner mig lite seg, måste komma igång.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

följ med till thai igen och ät thaimat när ja åker jorden runt då kommer vi vara i thai över jul å nyår = då är du ledig ändå ;)

2009-01-21 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback