Åh!

Säger jag bara.
De här två dagarna har varit så bra!
Vilka lektioner/föreläsningar jag har varit på.
Ska försöka återberätta lite här på bloggen. Sjukt intressant.

Dessutom ska jag nu börja med detta:
Jag ska välja ut ett guldkorn som har hänt från gårdagen fram till idag, och hur jag mår på en skala från 1-10.

Imorse var mitt guldkorn från gårdagen:
Att det var en massa av tjejerna (de jag tränar) som har kommit igång med sina skruvar på trampetten.
Och jag mådde en 10:a. Kände mig superpigg och glad.

Här är mina underbara tjejer.

Så varje morgon ska vi välja ut ett guldkorn och skalan.
Man tänker faktiskt till och att man kanske ska vara tacksammare över sånt som vi tar för givet.
Det kan vara allt från att man sov jättebra, eller fick en säker resa hem. Precis vad som helst.



Jaja, nu tänkte jag lägga mig. Ska skriva mer imorrn, börjar inte förrän klockan 13.

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback