Varför..

gruvar jag mig lite för att byta till den nya mobilen?
Är det för stort ansvar? Kommer jag att göra sönder den?

Varför håller man sig fast vid grejer man haft länge? Har ni samma problem?
Jag har jättesvårt för att kasta vissa grejer.
That reminds me that I need to clean my storage.


Ja, igår hade vi ju som sagt sisters-night.

Linda städade, Anna bakade. Kan inte bli bättre.
Förutom att de åkte hem tidigt tidigt tidigt.

Idag.. vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att vara med bästis.
Gå på en promenad kanske. Men en bakfull karl.

Nu måste jag streckse Greys Anatomy.

frid

Kommentarer
Postat av: bullen

Din kompis hatar sin mobil och hela mobilsamhället, låt henne vara ;)

2009-02-07 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback