Skank

Det är mitt och Marikas nya tilltalsnamn. Till varandra. Från varandra.
Så försök inte kalla oss det själv, eller föra det vidare på någon annan. Patetiskt.

Jag gillar det.

Klanget.

Skank.

Så sluta låtsas som att du inte läser min blogg, skank!


(första bilden om man googlar "Marika". Säger väl allt.. skank!)


Johan, johan, johan.

Du är inte sist på listan för att du betyder minst.
Du är sist på listan för att alla som läser en lista, kollar alltid den första punkten och den sista.
Men om du vill att jag ska gömma in dig i de andra så kan jag tänka på det nästa gång.


(1:a google-johan-bild)


Nu har vi varit hos Erik och Pernilla och firat Leopold 4 år.
Dålig karaktär när man inte kan stå emot "Jo, men snälla, ta den sista kycklingfilén, jo jo jo, gör det..". Så det blev två kycklingfiléer och massa gott till.
Och självklart bakelser efteråt.
Karln åt 4 st.
Vilket jag poängterade.
Kunde inte motstå.
Men Erik tyckte det var roligt iaf.

Och nu ska jag försöka sova så tjarå.

Kommentarer
Postat av: A

Hehe, min sambo skulle förklara hur vår risiga buske i trädgården ser ut till en amerikask ingift i släkten "we have this skanky bush.." Appropå skank..

2009-02-26 @ 14:24:33
Postat av: J

och ni glömmer att det finns ett klädesmärke som heter skank.

2009-02-28 @ 12:23:56
Postat av: Riten

Men hallå där! :) Vad roligt att du tittade förbi! Brukar vara inne och smygkika på din blogg ibland. Bara fint med mig, och med dig? :) Jag bara pluggar, pluggar och längtar till studenten. Kram kram

Postat av: Riten

Ja, eller det är ju ett år kvar. Jag är ju 91a! Men jag längtar redan nu som en tok.. Jag vet inte, fotograg är ju det jag skulle vilja bli. Vad sysslar du med nu? Kram

2009-03-02 @ 21:17:48
URL: http://xriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback