Laleh

Nu lyssnar jag på Bjurö klubb.
Faktiskt rätt bra.



Ah, äntligen har jag kommit igång med träningen. Och nu känner jag att när jag inte tränar så vill jag ut och gå i den härliga snön. Inge mer tv. Det är ju bara massa tv hela tiden.
Fast igårkväll så såg vi Eagle Eye, den var faktiskt riktigt bra tyckte jag. Cool.

Lördagen spenderades med Marika och även en stund av Sara. Tacos, film och skitsnack.
Och jo, sen en stunds tittandes ut mot vägen då en några ungdomar kört av vägen och vi studerade deras försökt till att få upp bilen med tusen andra bilar.
Vi gottar oss gärna i andras misslyckanden. Fast de lyckades iof till slut.



Idag är jag ledig igen. Hade inte ens en aning om vilket datum det var, nackdel med att ha långhelg.
Jag måste plugga nu, sen ska jag in och träna på Ego.

Och imorrn börjar det praktiska inom Anatomi & fysiologi-kursen. Vi ska få klämma på varandra och hitta massa olika muskler.
Lite preparing inför massagen nästa vecka. Det ska bli kul!
Plus att intervjun är imorrn. Bah.

Nu måste jag plugga. Skärpning.

frid


Ebba 13 år.
Vilka snyggingar de kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad hon är lik Linda!!

2009-02-09 @ 18:46:00
Postat av: maling

GRYMT FINT KORT PÅ EBBA!

2009-02-09 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback