Hurtig

som fan känner jag mig.
Gick in till stan, träna 45 min på ego (gym), sen gick jag hem och åt havregryn, linfrön, solrosfrön, lite müsli (för smaken), lite lingonsylt och mjölk. Vilken sörja. Men jag har känt mig mätt iaf.
Sitter och pluggar också. Tror jag har kommit på två bra frågor om Folkhälsa till seminarietentan på onsdag.
Första tentan!

Och nu är jag hungrig igen.
Får bli en bit 86% mörk choklad.
Förstår inte Blondinbella som kan äta en hel sådan (som jag förstår) när hon ska unna sig något. Jag blir nöjd efter en liten bit då det är så mastigt!

Nu ska jag nörda lite i min stretchbok.


frid

Kommentarer
Postat av: Li

Mkt bra bok, håller på går igenom övningarna, är på M. LATISSIMUS DORSI nu :D

2009-02-09 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback