Hundtricket..

..är något som jag lätt skulle kunna gå på.
En supersöt hund sprang lös och bort från ägaren så jag satte mig ner för att den skulle få hälsa på mig plus så jag kunde stoppa den.
Och så började dialogen.

Det här var iof en äldre karl men ändå.
Jag är svag för söta djur.



Ja, igår hann jag med en massa kompisar.
Kvällen avslutades med en snabb fika med Jossan och Annelie med lite update,
vi bestämde dock snabbt en till date nu i veckan.
Sex and the city och vin.
Can't be better.

Sen hann karln och jag med en bio.

Bröllopsduellen.
Det där skulle lätt kunna vara jag och Marika.
Då blev filmen ännu roligare när jag tänkte att det var vi två.
U have to see it, marrki!

Nu måste jag fortsätta plugga ju!


En prommis till mamma i nacksta.
Är det fel om det kändes som att det var varmare där än i granlo?

Idag är en bra dag iaf.


Frid

Kommentarer
Postat av: normalin

hahahahaha posen på katten!

2009-02-02 @ 22:38:03
Postat av: Anonym

kul att du hittat den!:) det var ett tag sen man hörde från dig, eller i huvudtaget såg dig. hur är det? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback