Hej bullen

Jag har ett problem.
Jo, det är så att två av mina tre systrar har blivit pensionärer.
Fast de är bara 25 och 28 år.
Vi har haft scones/te-myskväll ikväll, sett Tropic Thunder (som för övrigt är skitrolig) och snackat skit.
Och kl 22.30 så kom ursäkterna:
"Jag är trött"
"Jag vill hinna med en massa.." 
  ??

Sen har jag ett till problem.
Det handlar om min bästis.
Hon borde inte få äga en mobiltelefon. Vet inte riktigt varför hon har en ens.
Alltid ljudlöst, svarar aldrig på sms eller samtal.
Eller är det pga att hon inte vill prata med mig?

Vad tycker du att jag ska göra?

HINT HINT HINT HINT HINT HINT HINT HINT HINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Li

Nu var det så att Anna och jag redan hade kommit överens om vårt humör den kvällen; rastlösa men ingen lust att göra nåt egentligen. Så det andra var bara ursäkter för ursäkten. Men det var en trevlig kväll ändå! Måste trevliga kvällar hålla på hela natten lr? oO

2009-02-07 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback