Haha..

Lite varför vi åker till stockholm jag och karln är pga att vi måste ta igen sen sist vi åkte.
Då hade jag halsböld och 39 graders feber, kunde knappt äta den goda maten, gick runt som ett spöke och det enda jag köpte på REAN var ett diskställ (som jag faktiskt verkligen ville ha), två par jeans (varav ett jag lämna tillbaka).
DET VAR DET ENDA JAG KÖPTE!
PÅ STOCKHOLMS REA!!!!!

Bittert.

Så nu jävlar är det revenge.

Fast kanske hellre få inköpta grejer än inget alls som när jag och Linda var i hufudstadt.
Det här var jättelängesen och vi hade inte riktigt kommit in i den här Stockholm-eran förutom att vi tyckte det var töp häftigt att vara där.
Iallfall så letade vi efter "Gallerian" som vi hört skulle vara bra men vi hittade den inte efter en hel dag.
30 min innan vi skulle åka hem och en hel dags letande efter de butiker vi ville åt, så bestämmer vi oss att åka uppför den där jävla rulltrappan upp till "Gallerix". Förutom att det då självklart var "Gallerian".






Jag har blivit utmanad av
Elin.

Man ska svara på frågorna med hjälp av sin första bokstav i sitt eget namn. Om personen som utmanar dig har samma första bokstav så får man inte svara likadant.
No fake words, inga likadana svar två ggr och inte ditt eget namn.

1. Vad heter du?: Erika
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Estelle
4. Pojknamn: Errki (jo, det är sant. Det är ett killnamn)
5. Yrke: Ensamstående mamma
6. Färg: Ebenholtsvit
7. Klädesplagg: (1000 spänn till den som hittar ett jävla klädesplagg på E)
8. Mat: Enchiladas
9. Sak i badrummet: Emergency face mask
10. Plats/stad: Edmonton
11. En orsak att vara sen: Epa-problem
12. Något man skriker: Emiiiiiiiiiiiiiiiiiil!
13. Film: Erin Brockovich
14. Något man dricker: Exotic Orgasm Benediktus
15. Band: EURYTHMICS
16. Djur: Eldfluga
17. Gatunamn: Ekorrgatan
18. Bil: Eagle Medallion
19. Sång: En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck
20. Aktivitet: Elitgymnastik

Jag utmanar: Malin, Evelina, Jennifer, Cajsa, Michelle och Linnea.

Frid

Kommentarer
Postat av: syster

tyvärr så är de kört där

Postat av: Kusin Rojne

Hej hej. jag har svaret på ditt problem

Ear Muffs. det måste man ju ändå räkna som ett klädesplagg eller? jag tar pengarna då vi synes nästa gång. hare gött:)

2009-02-24 @ 22:09:55
Postat av: Rojne

Hmmm eller huvudbonader kanske inte räknas?

2009-02-24 @ 22:12:16
Postat av: anonomy

Kanske ska vara på svenska...bah!

2009-02-27 @ 09:11:01
Postat av: normalin

ekorr-päls-kappa, skitvarm

2009-02-28 @ 18:46:40
Postat av: ems

"En tröja" haha!

2009-03-05 @ 17:13:13
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback