18 år

Den 3 januari föddes en flicka som döptes till Jennifer Bergström.
Hon är nu hela 18 år och heter numera Garlic Girl.


Haha.

Henne firade vi igår hos moi med lite tacos, buzz och dricka.
Det var mycket gemytligt och trevligt!
Några spann vidare och några stannade kvar till 03.00 och spelade buzz, förträffligt roligt.




Minns ni de två andra som fyllde 18 år förra året?

Bajsjullan och Lillgrisen.

Vi har det som tradition att de nyblivna 18åringarna måste gå ut med något som reflekterar deras smeknamn.
Och eftersom det inte fanns en bajshatt för Julia så blev det en korv.

Nu är det bara Olivia, Dag, Lisa, Emma, Linnea, Anna som är kvar.



Idag var vi och förfrös oss på skotersm. Dårar.


Och så blev det en brunch på Charm, en fika på Tant Anci & Fröken Sara, snart en söndagsstek
och avslutningsvis en kvällsfika på Waynes.
Jag avverkar bekantskapen på en dag.



Imorrn är man ledig.
Då ska jag försöka hinna med träning på ego, spikmatta och plugg.


Ps. Mina tjejer var med i ST idag, check it out. ds.

over and out
frid

Kommentarer
Postat av: normalin

steaky! vare k00lt med skotran?

2009-02-01 @ 20:12:52
Postat av: Pallan

Hej!

Som den bloggnerd jag är så hade jag redan hittat din blogg men det var ju trevligt att du hittat min också :)

Jag gör inte så mkt, jobbar extra så mycket jag får och väntar på att det ska gå några veckor så att jag kan dra till Thailand. Vad gör du unga dam?

Postat av: normalin

haha ja eller pga sprit-diet kvällen innan.:P men nu äre en ny dag! & sol

2009-02-02 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback