Jag har problem..

some real issues.


Har lyckats hålla mig rätt bra från att shoppa en massa i våras, kan ha berott på att jag verkligen gick in för det här med studentlivet.
Men nu.. under sommaren har man lyckats tjäna lite pengar ju. Och vad gör man? Bränner bort första bästa CSN-bidrag jag fick iförrigår.

Skärpning!
Men visst var halsduken fin? Längtar till hösten!

Nu bär det iväg till penntrollet Cattis för lite scones och te.

Bjuder på en gammal bild på tjejerna:


Nu har de vuxit upp till "satans cats". Storstädade idag, syns det? Nej.
Kattbajs på toagolvet, kattsand överallt och självklart hår.
Kattmänniska?
Ja, det är ju jag som är satan.

frid

Kommentarer
Postat av: linnea olby

var kommer halsduken ifrån? ;)

2009-08-23 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback