Halsduken

är från H&M förresten och finns också i grått och svart.
Var sugen på att köpa den gråa också, kanske?

Har spenderat morgonen med att försöka knäppa ett fint kort på tjejerna tillsammans.
Det är svårt att få två katter posera.

Den här fick duga.
Bilden bland andra är till en present.

Jag är så sjukt trött. Det är bra att vi har börjat skolan för jag har blivit sjukt lat på mornarna nu.
Planen idag är att åka till shell för ett utvecklingssamtal, sen träna, och sen bjuda pappsen på middag ikväll.

Och igår hade jag en riktigt mysig kväll med Cattis och hennes karl.
Nu lät det nästan som om vi hade en trekant.
Nej nej, vi såg på "Just Friends", åt nybakade scones och drack skitgott te.

Fick även en mörk choklad med lingon, samma te som vi drack (psycho lemon), te-sil, en klubba och en liten marmeladburk av henne. Me like.
Gillar såna här småplockspresenter.

Nu då?

Halvslöa i soffan eller ut på en prommis i det fina vädret?

Den som gissar rätt först vinner en dejt med min karl.


frid

Kommentarer
Postat av: marika

Jag tror du gick på en promenad för du skulle duscha när jag pratade med dig, iofs kan du vara rätt äcklig så du kanske var tvungen att duscha ändå...svårt!!! ps. får jag en dejt med dig istället? ds.

Postat av: frido

Du gick promenad!! Marika tvekade så jag var först! Mehe

2009-08-24 @ 20:19:15
Postat av: Thujob

Inte visste jag att chefen hade sådana talanger, han har ju nästan helt bemästrat Homer-looken. Får han bara till den klassiska Homer-tungan så är han i hamn ;)



http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/ae834362a5c7ad57aebd99ce0e7f9189f9013612_m.jpg



Dooohh!!!

2009-08-25 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback