Feeder

Jag har kollat på när alla andra har ätit mina bakverk idag.
Ja, jag fyller år idag alltså.

Och jag hetsade ihop kvällen till ära:
- en frozen cheesecake + blåbär
- kladdkaka med chokladöverdrag och daim
- kladdkakemuffins med vit choklad, grädde och blåbär
- chokladbollar
- vattenmelon

Jag har inte hetsat ihop vattenmelonen iof, men skurit upp den.




Fick ett superfint armband av karln, från Eva Attling.
Sen bestod storbesöket mitt ikväll av:
Gympatjejerna, nära vänner och la familia.

Mycket gemytligt.

Lillan lyckades charma in sig hos en hel del av dem.




Idag på eftermiddagen så var jag på återbesök hos cellprovnings/gyn-kliniken.
De hade hittat en cellförändring för några månader sen och ville kolla lite närmare på det.
Lite närmare som i mikroskop.

Det gick bra, får höra vad de hittat om de nu gör det, om några veckor.

Men det jag skulle komma fram till var att jag tycker det är störigt att man får en kallelse med en tid: 15.30, man kommer dit 10 minuter innan men får ändå sitta till 16.00 innan man ens får komma in.
Jag förstår att de säkert har mycket att göra, men skriv då inte en exakt tid jag ska vara där utan mer ett riktmärke.

Jaja, inte så mycket att jämra sig över iof, jag kände mig mer arg när jag tappade den första cheesecaken över hela golvet och fick gå och köpa nya ingredienser och sen göra en ny när jag hade sjukt bråttom.
Då fick jag verkligen räkna till 10.. eller 100 kanske.
Och jag höll nästan på att gråta när jag sprang till affären, för att jag var så arg.



Men några grejer att vara glad över är att karln har gjort så fint i hallen:

En nymålad bänk och upphängda kort!

Dessutom gillade jag vår köksbänk nu, blommor och te och annat framme. Kändes lite lantligt.

Suck, jag vill ha hus.

Var är mina 100 000 kr/månaden i 25 år?
Fick 10 triss och vann 100 kr.
Jag som älskar triss börjar tappa hoppet.

Vad fick jag mer i present tänker ni nu såklart:
- lakan och handdukar till massagen
- presentkort på body shop och påstan
- kakfat
- eltandborste
- blommor
- två middagar ute
- pil pil-skålar
- termosmugg
- ljus och ljusstakar
- vetekudde

Nu har jag säkert missat något. F'låt isåfall!



fridens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du missade givetvis att nämna mina "våra" presenter. Kommer att dra in erbjudandet om att träffas och plugga om inte ändring görs. (kan denna "miss" ha ngt att göra med att du/ni inte fick ett tack?, isf tack, tack och tack. även om ni inte förtjänar ett tack då ni inte kan skriva under med era namn så tackar jag) över och ut

2009-08-19 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback