Du har mycket rätt

Anna-Lena.
Eller ska jag lägga dig under täcknamnet "anonym"?

Utelämnandet av "era" presenter kan mycket väl bero på att jag och en väninna inte fick ett tack när du fick din hemliga present.
Men i detta fall var det faktiskt inte så.
Jag glömde det helt enkelt.
Kan bero på att jag nästan åt upp allt samma kväll.

MEN, om du tänker efter. Stod det vem det var ifrån på detta paket?
Faktiskt inte.
Så där har jag ett argument till varför denna hemliga presentgivare inte kan få ett tack. Spelar ingen roll om samma person var på födelsedagsfikat, det var ju faktiskt en hel del människor så det kan bli lätt förvirrande.









































ps. det var supergoda blåbärstryfflar täckta med vit choklad, ett favoritte "grönt och skönt" och pistage/mandel-skorpor. Yum yum yum ds.

Kommentarer
Postat av: marika

Åh dom där med blåbär och vitchoklad är ju skitgoda!!! kakorna var också goda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback