Bilder del 2


Hurtbullar


Hej husmur


En kompis till Linda the spiderman?




Vill ha den där tavlan.


Stooora roliga vågor. Fast man behöver inte överdriva och gå ut till flytflotten och leka för det!


Så här kan man sola om man vill också.


Dagarna på stränderna var inget att leka med. Öl och sangria tackade vi inte nej till.




Jag råkade rekommendera Pescado utan att riktigt veta vad det var.
Marika kunde inte hålla sig från att visa sin besvikelse.
Men vi beställde in vår favvo-gambas pil pil istället.


The couple.


Standgympa?

Och en avslutande bild på hur kvällarna såg ut.


frid

Kommentarer
Postat av: josefine

Hejsan! eftersom att du verkar ganska intresserad av "den gula bilen" så kan jag hjälpa dig lite på traven. Det är min mammas bil men ganska ofta är det jag och min pojkvän som kör runt i den. Hon har inga barn på solgläntansförskola, det är min pojkvän som bor i lägenheterna ovanför. hon har ingen stuga i ripsandsviken utan det är också min pojkväns, fast han har i bänkås som ligger bortanför. Anledningen till att hon åker hem på luncherna är för att hon tycker att det är skönt och hänger oftast tvätt då! hon har också jobhbat på IF för ett tag sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback