Är det bara jag som..

.. tycker det är kul att inventera?

Vi (gymnastiken) har spenderat kvällen på Hemköp i stan och inventerat. Tycker det är rätt rogivande att räkna varor och kolla av läget.
Måste vara skadad sen jag och Linda hjälpte Sussi m.fl på SparInn när vi var små.
Fast den här gången fick vi inte en pringles, cola och en tidning.



Kolla vilken rolig grej jag och några i klassen ska iväg på:
http://www.fitness-magazine.com/bestofthebest/





I fredags var jag ut med Mia och Johanna.
Det här summerar nog hela kvällen.

 

frid


Kommentarer
Postat av: Li

Best of the best lät ju skitkul! Är det med skolan lr har ni i klassen dragit ihop det själv? Hehe, Spar, det var tider det, när vi fick chips dricka och tidning av boxarn ^^

2009-09-01 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback