Yodeli!

Ah, här sitter jag nu, en timma innan jag ska iväg och jobba och tänkte blogga lite för er.

Igår blev jag som sagt övergiven, så jag bjöd över familjen för lite bakning.

Vi skulle baka Marshmallowfingrar med vit och mörk choklad.
Blev dock inte lika fin som på bilden, men goda!

Sen kom svärföräldrarna på finmiddag.

Förrätt: grillad baguette med smält chevreost, honung, pinjenötter på en babyspenatsbädd.


Varmrätt: Potatispuré med västerbottenost i, oxfilé, rotfrukter och rödvinssås.
Efterrätt: my frozen cheesecake som de gillar.

Mycket lyckat var det iaf.
Och imorse lyxade vi till det med nybakt bröd och massa gott.


frid

Kommentarer
Postat av: Jossan

smarrigt! Lägg ut hur du gör!!=)

2009-04-18 @ 13:19:09
Postat av: normalin

finmiddi :´)

2009-04-20 @ 00:41:30
Postat av: normalin

JAAAA! kom helst onsdag, eller så tidigt som möjligt torsdag :) kolla med jenna å feegay för dom kommer också ner ni kanske kan ta bil? carro ska också ner!

2009-04-20 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback