Yo bro's!

Nyproppad med c-vitamin.
När ska min torrhosta försvinna?

Idag började vår testledarutbildningskurs i konditionstest. Typiskt när man är halvsjuk, vill ju ha bra resultat.
Vi ska iaf få lära oss att ta tester på kondition på cykel. Det ska bli nice, ett mycket bra verktyg när man går på LIA (praktik).



Försöker sluta att äta på kvällarna också. Om jag nu inte har tränat innan, då äter jag självklart.
Men sånt där småätandes och onyttigt. Det är over!
För nu ska jag bli så fit som jag aldrig varit!
Fuck yeah!

Längtar till helgen. Då ska vi fira syrran som blir 40 år.
Ska bli kul kul kuuul!

Har inget kul att berätta förutom att en spanien-resa nog kommer att bli av i sommar. Och så bjuder jag på två gamla gympabilder to my gympafriends.




frid

Kommentarer
Postat av: Jenn

nääääääämen titt! Hahahah usch... men smal var jag!

Postat av: linneaaaaaaaaaa

ERIIIIIIIIIIIIIIIIIKA. jättegulligt. verkligen! linne som en polo, ett grönt dessutom, men ja, vi bjuder :D

2009-04-22 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback