Våldtäktstrosa eller pepparsprej?

Nu har jag precis avnjutit en gemytlig samkväm med mina väninnor Annelie och Josefin.
Vi valde den sofistikerade filmen twilight och en idérik snacksbuffe på nötter, salta pinnar och popcorn.

Det var mycket trevligt.
De är såna här vänner som man känner sig bekväm med och som man alltid har något att prata om även om det var längesen man sågs sist.
Såna vänner är bra att ha.

Dock kan Annelies drogbesvär vara lite jobbigt, men jag tycker att jag och Jossan tacklar det ganska bra. Jossan har ju trots allt problem med minnet, därför är det viktigt att påminna henne när vi ska ses.







Och ja.. karln var så jädrans less på att han aldrig fick tag på mig så han köpte en mobil till mig idag.
Haha, stackarn, vad jag måste kosta honom mycket pengar.
Men som sagt, är man hemmafru så kostar det också.

Men det var väldigt snällt av honom iaf, så nu kan ni nå mig! Jag har INGA nada zero nummer kvar, så därför måste ni spendera en krona på mig:

1. Messa erat nummer till mig med namn också självklart.
2. Skriv gärna med en personlig hälsning, you have to earn a place in my phonebook så att säga.
3. Mitt nummer är samma som förut.

Det värsta med det här nu är att jag inte kommer att få något mess.....och inse att jag är mobbad, ensam..
Eller så får jag massa mess av människor som jag inte känner så väl. Det vore roligt!




frideNs^

Kommentarer
Postat av: aneli

Hahahahaha! Du är ju knäppare än knäppast :) Jag längtar redan tills vår andra dejt tillsammans, och vet du vad? Vi kommer kunna ha den in my place ! :) See ya bro' Kram!

2009-04-09 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback