Update..

av den gula bilen:

1. Hon har barn.
2. De går på Solgläntans förskola.

Inflik: Denna information kom oväntat och ej planerat.

Jag är ingen stalker.

Jag är bara informationsansvarig av onödig fakta.

Men tänk om jag och Helena (tjejen som har gula bilen) i framtiden skulle träffas och bli typ vänner! Fast iof skulle vi nog inte komma så långt då det första jag skulle göra är att berätta allt jag vet om henne.
Fast det kan ju också vara osant! Tänk om jag har helt fel.

  1. Bilen är inte gul utan grön (jag har färgsvårigheter)
  2. Hon är ogift, därmed ingen karl på skandia.
  3. Hon är oskuld = inga barn.
  4. Hon har ingen hund som hon rastar på lunchen.
  5. Hon heter inte Helena utan.. Helen.
  6. Hon är inte mörkhårig, hon är blond (än en gång färgsvårigheter)
  7. Hon bor inte i det vita huset på södermalm utan är bara gäst där under en väldigt lång tid.


Tänk om...




frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback