Tankar..

Ibland när jag är ute och går när det är lite mörkare ute, så vill jag helst gå på den sida där bilarna kör mot mig.
När jag går på andra sidan så får jag ibland för mig att det ska vara något psyko som kör på mig bakifrån. Och om jag går på den sida där bilarna kör mot mig så känns det som att jag har mer koll för då kan jag försöka hoppa undan.

Och när jag går förbi en bäck, eller ån, så kollar jag ibland efter människor i vattnet, eller om någon behöver hjälp. Och så spelar jag upp värsta scenariot i huvudet.

Fantasi har jag iaf, både på gott och ont.



Har ni några sjuka tankar ibland?



ps. Malin, från H&M ds.

Kommentarer
Postat av: normalin

tvångstankar.se har man ju:)

2009-04-14 @ 02:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback