Övergiven..

igen! Två gånger på raken av min kära vän Cattis.
Jag hoppas det blir ett jävligt snyggt tak hos pappa hennes.

:)

Och det här mina vänner,kallas att ge dåligt samvete.

Så jag sitter här, hemmafru som jag är så har jag städat hela lägenheten och torkat och tjosat och donat för att svärföräldrarna kommer ikväll.
Blev klar för 1 minut sedan och så kollar jag i hallen.
Kattsand, fotspår, vitt överallt och bajs i den nyrensade lådan (de bajsar som en överviktig man)
Sen ser jag detta spår leda ända ut i köket och vardagsrummet.
Suck.

Ni som är petiga och vill ha det städat ska inte skaffa:
- katter
- mörkt golv
- mörka möbler
- vitt kök


Linda skulle få ett bryt, haha.
Men jag ligger och svävar där på gränsen. Ibland bryr jag mig och ibland inte, så det verkar funka.


Nu blir det en prommis i stormen.

frid





Kommentarer
Postat av: normalin

told ya! katt-vm är aldrig bra för städning;)

2009-04-17 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback