Nu har vi..

.. kommit över ännu ett stadie.
Eller ja, det kanske inte finns ett sånt här stadie men jaja.
Jo, det var nämligen så att jag hade gjort number 2 och hade GLÖMT ATT SPOLA?!
Hur fan kunde jag göra det?
Iaf så fick karln en överraskning.
Haha.
Så var det stadiet över.
Nu har han fått sett mitt poop.
Som tur var det inget smelly, utan ett perfekt om det nu finns ett sådant.



Som sagt så var det ju det här inredningstokeriet igång.
Lite resultat.

Lite nya småprylar, glas, blommor.
The spring is here.

Btw, i den minsta skålen är det gojibär.
Jag är ledsen att jag tipsade om att det var ett bra snacks.
Det är det inte.
Däremot helt okej att ha i filen eller gröten.
Men inte som snacks.

I'm gonna find an even better snacks for ya'll.




sorry att jag inte har svarat till de som har messat mig sitt nr.
Alla blev godkända och finns nu med i min telefonbok så don't worry.
T.ex.
frida, evelina, sjödda, cajsa mfl.

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback