När man har..

fått en försmak av shopping, då vill man fortsätta shoppa.
Och då menar jag allt.
Förut handlade jag skitgrejer för 165 kr på Ica. Vad fan handlade jag egentligen?
165 kronor är mycket pengar som student.

Ska lägga upp bilder på the stuff i have bought i sthlm sedan.

Förresten, tack Sandra för den fina komplimangen om mina skor!
Jag klarade faktiskt mig i dem tills vi kom på tåget, då slet jag av dem och viftade glatt fossingarna i vädret när jag vann mot hellas i vänd-tia. Mohaha.



Varför känner jag mig sjukare efter en powernap? Min hals exploderar snart.
Jag måste bli frisk, imorrn blir det en mysig påskmiddag med la familia och nu har jag ju 1 ½ veckas ledighet att se fram emot. Och då passar man på att bli sjuk.

jippiekajej

Och igår satt jag och avnjöt 4 nya avsnitt av Greys Anatomy.
Och vad jag grät.. jag grät och jag grät.
Det är en rätt skön ventril faktiskt.
För det är ju inte så ofta man gråter men man behöver fan göra det ibland.
Och då ska man kolla på Greys..
Regeln är dock att se det själv för man vill inte sitta och storböla inför någon annan.
Speciellt inte inför karln.
Det är inte speciellt attraktivt när man let loose så att säga.
Man hulkar, snorar, låter konstigt, blir röd i ansiktet, dreglar, kan inte prata.
Ja, ni vet.

Jooo, alla gråter så när de STORbölar. Det kan ingen säga emot.
Speciellt det där ljudet när man försöker hålla emot så länge tills man spricker och så låter man nå konstigt.. huhuhähähäää, eller typ hulkar.

Jaja, nu måste jag hämta karln på jobbet, hemmafru som man är.
Fast då kanske det ska vara städat och en middag klar också?
Det finns lite plats till i garderoben och så.. hämtmat.
DONE.


Frid människor

Kommentarer
Postat av: Sara

håller med totalt om hur man gråter till greys =)

2009-04-08 @ 17:35:09
Postat av: Li

str trodde det var nåt som hänt, på riktigt alltså, första gångerna han såg mig storböla till greys, sen lärde han sig att satt jag vid datorn och tokböla sådär var det mest troligen greys, och bara skakade på huvudet åt mig ^^ och det är ju inte bara lite tårar, det är rödsprängda forsande ögon, frenetiskt snor och tillbakaträngda hulkanden. fuck yeah

2009-04-09 @ 07:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback