Maxpuls

Gick upp 8 imorse för att städa tills ikväll.
Lasse och Zandra kommer förbi och grillar.
Sen skulle jag försöka testa min maxpuls genom att tokspringa i 4-5 min tills jag kom till backen på slutet och då skulle jag rusha upp tills jag kräktes ungefär.

Men jag banga!!

Kom på att om jag nu skulle köra helt slut på mig, skulle jag kunna ta mig hem själv??!
Så därför har Linda fått i uppgift att stå på slutet och skrika åt mig och sen bära mig hem.



Och nej, jag sprang inte i bara sporttoppen. Måste tänka på mina medmänniskor.
De kan ju bli svartis.

hihi.



Här får ni lite bilder från syrrans 40årsfest i lördags.









Tror det var mammas glasögon som gick bordet runt. Fruktansvärda, fick ju nästan synfel genom att ha på mig dem.
Men sista bilden på Anna är ju bara klockren;
Britta 57 år, kattvän och gillar att sticka, baka och heja på folk hon inte känner.



Det är fan dags snart Linda!!




Nu får det räcka med bilder. Men det var riktigt kul iaf!

Tack siss för en bra fest!

Kommentarer
Postat av: Hellas

Look a like på claes när linda har glasögonen =)

2009-04-30 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback