Lättpåverkad

Jag är sååå lättpåverkad. Eller lättlurad, pick one.
Komplimanger östes ut över att jag var snygg i högklackat och vad gör jag?
Springer och köper ett par till.



Och nu sitter jag och ser på "Världens bästa shopping" på kanal 8.



Gårdagen var väldigt mysig iaf.
Mor, syster, syster 2, systerbarn, systerbarn 2, karln och jag åt fläskfilé, klyftpotatis, hemmagjord tzatziki och sallad. Sen gjorde jag en fruktsallad med vit choklad över och som jag grillade i ugnen, och serverade med vaniljglass. Magnifico!

Sen myste vi till med en film med småtjejerna.
Imorse såg karln och jag filmen "sex drive". Den var MYCKET rolig tyckte vi, men vi är ganska lättroade också.



Nu blire middag och sen till brudarna hos Marika.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback