Lämnad

Det började mysigt iaf.
Jag och karln åt en god lunch på Tant Anci, sen for vi runt på Alnö och kolla på hus för att sedan hälsa på syrran hans.
Och sen har vi avnjutit en god middag och några glas vin (tröttsamt med vin efter tredje dagen i rad).
Men nu åkte han precis in till krogen.
Och här sitter jag och äter en torr skorpa.
Tror jag har feber, håller på att svettas ihjäl.
Får kolla om det är någon annan som vill ta hand om stackars mig.

Men karln måste ju få ha sitt skojiga han också.
"Jag tycker det inte ens är roligt att gå ut längre.."
Haha ;)

Skojar bara. Jag är faktiskt världens bästa flickvän.
Jag är ju ändå sjuk så det är klart han får åka in till stan. Hade jag också gjort om jag orkat.


Vi åkte hem med en gammal byrå, en lampa och ett jordklot.
Karln har fått inredningshysteri.



Det roligaste igår måste ha varit när Hellas står i baren på Svenssons och en ung tjej kommer fram till honom och säger:
"Det är du som är Hellas va?"
"Japp"
(han är hyfsat nöjd och förväntar sig en raggning)
"Du känner min pappa tror jag"


Haha, han har börjat insett att han snart lever upp till smeknamnet "antikrundan".



Igår var vi iaf hos Marika på tjejfest. Verkligen tjejfest.
Jag, Marika, Malin, Sara, Carro, Lotti, Jenna, Ida, Annie, Linda.
Mycket roligt.


Jag gick in mina nya skor också. Tänka sig vad man kan i dimman, sprang till jag fick sår på fötterna.

frid

Kommentarer
Postat av: frida

ÅH vad jag ska mobba Greken för det. Vem är den här underbara tjejen!? Måste ju bjuda henne på en shot nästa helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback