Kommer ni ihåg..

..den gula bilen som jag såg varje dag kl 11.35 från If's fikarum i höstas?
Det blev ju stom ett stalkingmoment, var tvungen att ta reda på vem människan var (visste sen innan var hon bodde, då bilen stod vid huset såklart) och ja, en massa fick jag reda på MEN jag fick aldrig se henne.

Skjutsade precis karln till stan och vad ser jag?
Jo den gula bilen.
Hon åker samma väg som mig, framför mig alltså. Men svänger ner vid esplanaden, hon skulle säkert hämta mat på Ming Palace, en sån där dag där hon inte orkade lagade mat till familjen.
Jaja, hejdå tänkte jag.

MEN vid rödljuset vid brandstationsrestaurangen så står hon i ena filen och jag hamnar BREDVID HENNE!
Dock lite snett bakom så jag ser inte riktigt hennes ansikte.
Men så var det som att bilen framför läste mina tankar och körde fram lite!

Så jag smög sakta fram, nervös, nästan lite svettig... och så kollade jag på henne.
OCH SÅ KOLLA HON TILLBAKA!
Nästan som att hon visste om att jag kollat på henne varje lunch, att jag visste var hon bodde, att jag visste att hennes karl tydligen är chef på skandia, att dem har en till väldigt fin bil...

Så jag stirrade rakt fram och svängde av snabbt som satan.


frid

Kommentarer
Postat av: m

hahaha! fan vad kul! :D

2009-04-08 @ 21:03:49
Postat av: evelina

hehhe alltså ja har sett den snurrat runt stan ovanligt ofta den sista tiden, å då kommer ja å tänka på dig, staker=) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback