Jag hade fel..

.. det var inte Annelie och Jossan som var här igår. Det var två små grisar.
Haha, jag såg det inte igår men märkte nu i ljuset alla popcorn och nötter som låg i soffan och emellan dynorna.
Stackarna, de måste ha varit helt utsvultna när de kom hit.



Nu har jag varit inne i stan med min kära vän Frajda Fox. Det var hon som sms:ade mig först med en fin liten förklaring, så hon fick det där coola namnet i telefonboken.
Vi satt och myste till på Tant Anci och Fröken Sara och sen en sväng på stan. Nu sitter jag och hoppas på att hon inte ska jobba imorrn för då kan hon hänga med ut.



Och titta vad mysig JD var igårkväll.


Och här har ni två av plaggen jag köpte i sthlm.



frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback