I knew..

you would like them, malin!

Och Ronnken! Jag är inte hjärntvättad, jag är bara glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad och positiv :)


Nu sitter vi här och äter frulle, ska åka till tågstation snart.
Ni förstår, att åka till sthlm är som att åka utomlands för oss. Ett av alla shopaolics paradis.
Vi har gått och laddat för det här länge nu, med ord som:
"Imorrn åker vi..!"
Men det är väl mysigt!

Och så vill jag nu att vi tyst ber en bön för JD och Lillan som nu befinner sig hos herr Melander och fru Söderström.

Gud som haver katter kär,
låt inte herr Melander skada tjejerna som han lär.
Söderström är nu vårt enda hopp,
Hon vet nog hur hon på karln ska få stopp.
Men Melander ska veta att våra ninjakatter är inga att leka med,
Om han nu dem försöker trycka ned.
Ett samtal var tredje timma ni kan vänta.
När vi sedan äntligen på söndag dem kan få hämta.


Frid

Kommentarer
Postat av: frida

ÅH erika du skrev just ngt som jag gått och funderat på i flera dagar. bönen jag bad varje kväll innan jag somnade när jag var liten! tack! haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback