Haha..

Vilken reaktion över kortet Linnea ;)


Denna vecka har det handlat mycket om kondition.
Mycket intressant.
Imorrn ska jag testa Linda, sen ska vi träna som fan och kolla vad som händer i nästa test!

Kom nyss hem från Marika, åkte dit en sväng för att kanske locka med na till España. Tror det gick rätt bra.
Hon är ganska lättpåverkad.
Av mycket.

Innan så var jag, mammi, anni, lindi på Ming Palace och åt den traditionella födelsedagsmiddagen.
Underbart gott.


Ja, jag hade fler mycket vackra kort men jag tror att jag blir nerslagen på festen på lördag då.

Imorrn blir det skola till 13-14, sen stan och till slut middag och bio med klassisar. Eller penntrollet + karl och göteborgarn agge agge agneta.

Måste ta och sova, Uffe och Frida höll mig vaken way over my bedtime igår.
Eller nja, jag hade kunnat stannat där längre men hade ju skola idag.

frid iaf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback