Två kompisar

Jag kom inte bara hem med nya kläder från stockholm, jag fick även med mig två nya kompisar;
Gul och Röd.


Funderar på att riva på dem lite så jag ser ut som en ledsen joker.
(om jag kunde, så skulle jag ha förstärkt dem lite, det ser ut som att de knappt syns på mitt likbleka ansikte men they do)



Slutade visst 10.15 idag istället för 12. Och blev otroligt rastlös när syster sa att hon inte kunde träffas idag.
Så jag drog med karln på Oscar för en lunchdate.
Som varade i en snabb halvtimma då han fick jobb.
Han kommer att bli ett bra stress-material nu när han är the boss.

Tänkte på det förut idag. Jag är tillsammans med the chief.
Lever på honom ungefär.
Nästan som en hemmafru.
Som Victoria Beckham.
Erika Beckham.
Erika Hällström.
Nej, nu gick jag för långt.





Ja, igår kom vi hem vid 18-tiden från la hufvudstad då.
Självklart var det regn sista dagen där men det gjorde inte så mycket när det varit runt 17 grader de två andra dagarna.
Sweet.

Och katterna har överlevt helgen, ni som undrar.
JD ville inte ens åka hem.
Inte konstigt efter all tonfisk de ha fått.
Vilket resulterade i en liten kräkpizza som någon av dem gjort på golvet nu när jag kom hem.

Bilder då?


Fick ju träffa Malins kära bror Feegay. Eller ja, han heter egentligen Fredrik.


Karln i sitt esse.
Lovely.


Hotellet hade en cool isbar där det var kallt och så fick man en cape med luva för att ha på sig.
Vi var iof aldrig in men alla andra såg ut att ha kul...


Som sagt.. 15-17 grader.
Nu har jag för övrig testat de två nya magnum-glassarna.
Inget att hurra över men glass går alltid att äta.
Sen är 23 kronor iof hutlöst för den är mindre än en vanlig magnum.


Om jag inte hade stoppat karln så hade nog kameran varit full med coola bilar.



mAx hade en sån där expressbeställningsapparat vid ingången som man kunde blippa in det man ville ha och så fick man ett kvitto och så ställde man sig i en expresskö.
Sundsvall? Ja tack.

På fredagen gick vi ut och åt med Martin och Kajsa på en indisk restaurang.
Jättemysig och bra mat.
Dock mådde både jag och karln konstigt och sov dåligt på natten.
Hallucinationer dök också upp.
Special bombay indii flavour?
Måste ha varit det där goda naan-brödet.



Fin utsikt vid stupet.
Och till vänster är för övrigt båten som vi bodde på sist vi var i sthlm tillsammans.


Hotellfrukosten var mycket väl godkänd.
Och nej, jag mådde inte dåligt, jag är sådär blek.


Vi försökte se så likadana ut som vi kunde, vi är ju ändå ett par.
Det är så jobbigt när alla stöter på mig annars.


Inte konstigt att det finns så många som klär sig som de gör när det finns butiker som Beyond retro.

Karln tyckte också att jag såg ut som en riktig stekartjej med sjalen och jackan runt axlarna och en grekisk sallad.
Kanske, jag är ganska snabbt påverkad av miljön jag befinner mig i.
Ni skulle ha sett mig när jag bodde i nacksta.
Hollah bitches.


Jag vill också ha såna här roliga figurer på vår storgata.
Det är inge roligt att kolla på alkisar längre.



Och ja, vi gillar att knäppa kort på varandra. Vi är ju faktiskt rätt snygga.

Vi kör förresten en liten trickquestion:

Hur länge tror ni att jag klarade att gå med mina nya högklackade skor?
(Notera att det där är de högsta klackarna jag haft förut)


Jag säger bara:
15-12 to me.


Och den här vill jag tillägna till min finaste vän, Marika.
The skank.

frid




Kommentarer
Postat av: grill-lover

va fina ni är <3

beyond retro är också fint.

ps. vi har också en skank-affär

2009-04-07 @ 09:15:19
Postat av: Li

"cool isbar"?! det var ju föfan absolutbareN! hur kunde du inte gå in?? nya flaskan är så snygg. apropå staty-killen stod det just en sådan vid dinsko på stan i lördags, en brud i guld, rätt cool. het het i nyskorna, blek blek i ansiktet. man ser fan sjuk ut

2009-04-07 @ 10:48:38
Postat av: jenn

Vad smal du blivit! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback