Gästbloggeri!

Jag, Frida Berg, och Erika tycker om varandara! Vi skrattar åt samma saker och förstår varandra oftas utan att behöva säga vad vi menar. Det är koolt!

Jag heter som sagt Frida. Jag och Erika lärde känna varandra när vi gick i 6an/8an. Jag är alltså den yngre! (HAH) Vi träffades på gympan där vi tränade i samma lag! Vi är några av dem från vår kull som hängt kvar längst.. Dock har jag slutat! Jag och Erika har båda haft varsitt lag som vi tränat och det var med Erika jag festade bland de första gångerna i livet! Kommer ihåg när jag var 16 och Erika nyss fyllt 18 och vi tyckte att de två åren var det längsta någonsin!! 18 är ju en ganska viktig ålder... Eller man är väldigt begränsad innan 18 iaf! Nåja, jag tycker iallafall att det är grymt roligt att man kan hålla kontakten med vissa. Jag och Erika hur ju så mycket gemensamt!

Nu, 8 år senare (ÅTTA ÅR?!?!?!??!?), sitter vi och ser på scrubs på jobbet. Vi har som ni kanske vet jobbat med varandra på MÅÅÅÅNGA ställen. Alla har väl inte varit speciellt bra... Men här trivs vi båda två =) Idag har Erika lärt sig massa olika spel! Jag tycker att hon ska gå dealerutbildning nästa gång den går. I'm I right? Ja.

todidoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback