Finns inget bättre..

..än att komma hem till ett städat hem!

Har varit och fikat med Pernilla och Marika nyss, supermysigt. Tiden gick asfort och vi pratade konstant.
Saknade dock Madde, men vi har bestämt en Gotlandsresa i sommar :)

Och jag hoppas att jag och Marika spinner vidare om en USA-resa efter jag slutar skolan nästa jul!

Ja, men nu skulle jag bjuda på lite gamla kort sa jag ju.



Blev mest från Thailand, men det var ju såå underbart!
Sista bilden måste vara från förra sommaren.. Marika marika marika.

frid

Kommentarer
Postat av: Anonym

I löv sista bilden och att du försökte rädda mit liv med Hjärtmaskin/droppgrejen eller vad det var men what the fuck har hänt med min mage ser ut som jag har en fet böld på den hahahaha

2009-04-15 @ 23:10:21
Postat av: frida

du ska inte hämnas på mig för jag har inte gjort något fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback