Snart tar jag..

livet av mig.

1. Kommer till IKEA och ska köpa vår MALM-säng.
"Den är tyvärr slut i 160.."-slap i ansiktet.
Det blev till slut en 180's.

2. Samma sak som sist. Ingen mat sen lunchen och klockan stod på 20.00.
Vi höll på att döda varandra. Plus att vi inte hade ork att städa klart lägenheten efter att slit och släp till tippen.

3. För 1 min sen ringer hellas.
"Vill du veta något roligt?"
"Nej"
"IKEA har gett oss fel blandare". (notera: den blandare som redan är insatt o köket är klart)
"Tydligen funkar inte den blandaren om man har diskmaskin" (som vi har)
Men det valde ju inte IKEA-fit... ja.. att tala om för oss när Hellas satt och planera köket IHOP med en IKEA-anställd.
INKOMPETENTA JÄVLAR.

"Jag åker dit nu till kl 10 och tar med en kniv"
"Åk inte dit för nåt bara"
"Nejdå, bara för dråp"

Dråp är ett avsiktligt dödande av en annan människa.

men frid mina kära vänner

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag skulle ha blivit mördande galen jag med. Hoppas det gick bra för honom...

2008-09-11 @ 09:19:34
Postat av: maling

lever karln efter dråpet? jag som älskar ikea kanske borde sluta med det nu?

2008-09-11 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback