Och det fortsätter..

1. IKEA har gett oss fel högskåp så det ena är högre än det andra + att de tydligen inte vill stå för det utan vill att vi ska lägga ut YTTERLIGARE 2500 för ett nytt högskåt. Pucking.
Kombination av Fucking och Puckat.

(De tyckte att vi borde ha kollat på de 4 A4-sidorna med textstorlek 7 och checkat av att allt stämde när killarna var där och lyfte upp alla 7011 kartonger. Det stod även rätt på ordern men det var ändå fel högskåp. EH)

2. Listerna som de satt upp idag var gräddvita. Våra väggar är kritvita. Måla måla måla.

3. Vi fick inte flytta in 1 sept.

4. Vi får inte flytta in till helgen.

5. Vi får väl antagligen aldrig flytta in.

6. Jag börjar bli sjuk.

7. Har en finne precis vid läppen så det ser ut som att jag har munherpes.

8. Jag har använt endast 3 olika outfits på 1 ½ vecka. Jag känner mig inte vacker.

Nej, nu är jag för negativ. Men man blir så besviken, mest med lägenheten och då jag och karln håller på att döda varandra bara för att vi är irriterad och trötta på det här nu.

Men jag gillade min utsikt idag när jag jobbade till 18.00.



Och våra tjejer är hos moster Marika och njuter av uppmärksamheten. Iaf av Marika.
Jens går bara runt med vattensprutan och är orolig för sina högtalare.



f          r          i          d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback