Nachasta

Haha.
Jag älskar Nacksta. Här händer det alltid något!
Alldeles nyss blev en kille knivskuren utanför vår balkong. Jag är seriös.
Så nu börjar polisbilarna ramla in.
Kan inte bli bättre entertainment.

Ja, nu var det väl inte så kul för killen men han överlever ju så.
Återkommer med mer information när det går på kvällsnyheterna.


Confessiontime 2

Måste erkänna att mina duschvanor har blivit rätt usla. Har ingen orsak till att ljuga så.. senast jag duschade (förutom nu ikväll) var i söndags.
Jag kände att jag började lukta lite unkigt under barnens träning. Ett tecken på att man bör duscha.
Men håret mår bra av det iaf! Dock ej Intima delar.
Haha usch, så ärlig behöver man inte vara.

Nog om det.

Tjejernas träning började förra veckan. Har faktiskt saknat dem under sommaruppehållet vi hade.
Dock var det bara 3 tappra av 13 st idag på träningen men dem körde på bra.



Ursäktar den sugiga kvaliten.




Onödigt vetande

Dubbeldipp ger (kanske) sjukhustripp

Dippar chipset eller grönsaken i dipskålen, tar en tugga och sedan dippar igen.
Känner du igen dig?
Amerikanska (självklart) mikrobiologer har funnit att en enda dubbeldippning sprider 10 000 bakterier till dippen.
Det sprider ungefär lika mycket bakterier som att kyssa alla dippare i sällskapet.





Nu hells kitchen.

fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback