Karln är..

.. fortfarande fri. Inget dråp men det var nära när den anställde började tveka att ersätta oss för blandaren.
När hon såg att mördarblicken började bildas i karlns ögon så sa hon att det var okej.

Och jävlar dem om de säger att vi inte får det när vi åker dit igen!

Och malin, du kan fortsätta gilla IKEA men köp inte ett kök därifrån. TIPS!


Det är så jädrans lugnt på jobbet att jag till och med kan blogga.
Men säg inget.
Fast jag tror ändå inte min chef läser.

Däremot vad alla nog har noterat är att jag har varit en slusk hela veckan. På fredagar vill man ju vara lite fredagsfin.
Själv har det gått så långt att jag använder karlns kläder, har haft samma hårtofs hela veckan (notera inte duschat på länge som vanligt) och sovit med sminket på i två nätter (not good!).
Iof använder jag bara mascara så..

Men det här med duschningen. Låter som att jag verkligen inte har någon hygien.
Men det har jag. Det är bara det att vi sover överallt och ingenstans, kommer alltid hem sent och då vill man bara lägga sig och jag orkar inte duscha på morgonen helt enkelt.


Jaja, nog om det.

Jag ska faktiskt sprida lite goda nyheter i mörkrets hemska håla.

1. Jag åt en jättegod lunch alldeles nyss: Ädelostgratinerad kotlett med potatisklyftor.
2. Spanien 2 veckor om 21 dagar eller 3 veckor.
3. Surprise

Surprisen består av en Spa-weekend den 5 - 9 dec på Tallin Spa & conference hotel.
Karln berätta det för mig igår och har tagit ledigt åt mig redan :)



Mycket nice, we like.
Då ska jag bara gå runt i badrock o tofflor. Även om vi går ut och äter.


Igår montera vi upp vår fiiiiina röda soffa! Vill inte ta ut något i förskott än för då brinner väl huset upp imorrn.
Men fint kommer det att bli!

Nu ska ja göra nåt vettigt, som att läsa bloggar och kolla aftonbladet.


adjö och frid på er

Kommentarer
Postat av: Li

Gött att det ordnade sig med blandaren. Jag tycker din nya stinkystyle är lite festlig :P Vilken jävla surprise! Skulle döda för en helg på ett SPA just nu. Tycker du inte Spaninen räcker, jag mena, jag kan ta med karln till Tallin, inga problem, lite omväxling förnöjer ju bara :P pöss!

2008-09-12 @ 12:34:57
Postat av: maling

vi måste boka in the tjejspa för i år också :) har du hört den här förresten? en riktig grilllover-låt http://www.youtube.com/watch?v=C8fIVTH0TiM

2008-09-12 @ 19:16:24
Postat av: Anonym

Tänkte bara skriva en liten rad å berätta att jag faktiskt varit på detta hotell. Kan meddela att det är bättre än på bilderna :)

2008-09-16 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback