Hey hey hey

Som JD i scrubs skulle säga.

Ja vet, dålig uppdatering. Men jag ska göra en.. fast inte nu!
Laddar för min gitarrkurs imorrn, wiho!

Känner mig småtrött, gjort det hela veckan.. hoppas det inte är något viruuuus! Det är ju El España nästa vecka!

Bjuder på denna:

Jobbkonferensen från i fredags. Återkommer med smaskigheter.

Okeeej, kan väl bjuda på den här också.

Bara för att Anneli, Fia och Jonnas försök att inte synas.. misslyckades. Och då måste man visa det. Bara för att påpeka misslyckandet. Japp.

Och när ska denna period ta slut?!

Adjö för mig.

frid

Kommentarer
Postat av: Jhonna

Hahaha ja de gick ju nästan iaf..... ASG

Postat av: annelie

hahahaha, vi misslyckades totalt! :)

2008-09-24 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback