Haha ååh..

Vi har ingen el i kontaktuttagen i vardagsrummet eller sovrummet. Antagligen efter att vi rev väggen. Haha.

Komiskt.

Eller?

Vi har sovit där två nätter, men fortfarande skitigt och jag får halvt panik då jag bara vill att det ska vara klart! El och allt!
Innan man åker till España.

Dessutom lyckades vi inte få upp hyllan i garderoben så istället har vi, inte 2 utan 8 hål i väggen.
Huset är så gammalt även så om man ens försöker borra hål så ramlar väggen sönder ungefär.

Guuud vad positiv jag känner mig.



Ska skriva om lite roligare grejer sen men eftersom vi inte heller har något internet så är det svårt hemifrån.



När ska oturen ta slut egentligen?
Ge mig semester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback