Fetman..

tog hennes liv.

Det ser jag nu på 5:an.
Sjuuuukt.
När det har gått så långt att man väger över 250 kilo och ett BMI på 113 (?!!) och är endast 29 år. Går det verkligen att rädda någon i det läget?
Är det endast operation som gäller då? Känns otroligt långt bort med en diet..

Tycker ju hälsokost och träning är intressant. Ja, det är väl därför jag ska plugga det framöver men det största med det, är att jag kan komma att förändra en människas liv till det bättre, både fysiskt och psykiskt.
Den känslan vill jag åt.

Jaja, boring.


Confessiontime

Jag gav efter min svaghet i torsdags innan vår jobbfest.
Jag.. köpte.. en jacka.. för 149 kr.. mest pga att den var på rea och att jag övertygade mig själv att jag behövde en tunn jacka.
En jacka behöver jag, men en tunn regnjacka?

Nåja, det kändes faktiskt inte rätt ändra från jag köpte den så någon dag efter lämna jag tillbaka den :)

Kan ju visa lite bilder från jobbfesten iaf.



Och här var kvällens clown (tredje året sommarjobbare) med cheferna i bakgrund.


Börjar känna mig krasslig. Får absolut inte hända! En förhoppningsfull inflyttning sker ju i helgen!
Så nu ska jag svälja en honungsburk, en citron och fyra vitlökar.

fridenS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback