Fatcamp

Skulle jag behöva åka på nu.
Speciellt efter en helg med dem här illrarna.



Eftersom jag inte kunde åka med tjejerna och överraska vår kära Malin i Uppsala pga pengabrist även fast vi nyligen fått lön så blev det en myshelg med tjejerna.
Igår satt vi och sträcksåg filmer och smaska i oss massa gott.
Och idag blev det Skogens Dag i Sidsjön med mammsen och Lennieboy.
Styltor, svampmacka, frågeslinga.. kan inte bli bättre!





Confessiontime 3

Jo, det är så här.
Ända sen jag började jobba på If så har en gul audi åkt i rondellen exakt 11.35 upp mot södermalm.
Bara för att jag sett denna bil varje dag (förutom de 4 veckor hon hade semester) så har det blivit som en liten besatthet att få reda på vem fan hon är.
Och ja, det är en Hon och hon heter..

Nej det kan jag ju inte säga..
Eller hon läser ju förmodligen inte detta ändå om hon inte söker på gul audi och Helena på google.
Japp, Helena.

Jag kollade iaf upp hennes regnr och det visade sig att hon har massa försäkringar hos oss och även en bra kund.
 Bor i ett jättefint hus på Södermalm (har råkat, notera råkat, promenerat förbi där och sett hennes bil)
Karln ska tydligen vara någon chef på Skandia också.
Ja, hur fan kan jag veta allt det här?

Men det har blivit som en grej nu..
"Erika, där är din gula bil" säger kollegorna.
Och ett tag dök hon inte upp, detta var även efter hennes förmodliga 4-veckorssemester.

Har hon fler semesterveckor att ta ut?
Har hunden som hon rastar (detta är en gissning) varje lunch dött eller är på hunddagis istället?
Har hon blivit en hemmafru?
Har hon hittat en bättre väg?


Men så dök hon upp häromveckan igen.
Fast kom från fel håll?
WHAT?
She's playing with my head!

Och vem var inte på Hemmakväll när karln skulle lämna tillbaka filmer?
The yellow car!
Jag var ju bara tvungen att gå in jag med, och bara kolla på kvinnan jag hela tiden har undrat sett ut.
Lite pirrigt sådär.
Nästan så att jag ville gå fram och heja.
Men det vore nog lite wierd.
Och kanske inte lite heller.


Detta är inte hennes bil.
Jag har faktiskt inte tagit några foton eller följt efter henne så jag borde ju egentligen inte kunna kallas stalker?

Även att när jag skulle söka på gul audi så dök meningen "gul lös sperma" upp innan jag knappt hunnit skriva klart gul..
Hellas?


Och här är resten av de smickrande bilderna från höstkonferensen.








Jo.. i början av september fyllde en av mina kära systrar 25 år.
Linda Marie Kjellström.

Hon trodde att vi hade en systerdag bara.

(Syster Anna ser apatisk ut på denna bild. Men hon är någorlunda normal)

Men efter all vår shopping och fika så skulle jag "boka nöjeshallen till mina tjejer".
Dock hade ju bara 2 st hunnit dit men hon blev överraskad ändå!

Paintball var king. Tänk er att låna utrustningen och vara i skogen istället!!
What a dream.


Sen kockade Hellas lite och så blev det lite fest!


En stor tjej nu!



Samma tid nästa vecka sitter man förmodligen och smuttar på någon god drink och myser till det.
Oh yes my dear.

hejdå

och frid


Kommentarer
Postat av: maling

när åker ni mama?

2008-09-29 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback