Du måste köpa..

nya strängar.

Det var det första jag fick höra av gitarrläraren.

Var lite smånervis innan, mest för att alla andras gitarrer förmodligen är köpta hemma i Sverige i en musikaffär istället från ett stånd på Vietnams gator.
Så, imorrn ska jag fixa nya strängar because I'm gonna be a rockstar.

Vet att man inte ska ta ut nåt i förskott men kändes som att det kanske inte var värt 1000 kr för att lära sig spela gitarr när läraren säger:

Elev: Men hur många "slag" ska man göra på varje ackord? (vi skulle testa att spela ett stycke)
Lärare: Ja, man kan ju göra så här (han spelar sakta och visar en bit) men det är tråkigt! (han börjar spela låten snabbt)

EH?



Annars då?

Jo nu ska jag bjuda på lite bilder. Först bilder från kvällen och sen dagen. Mest för att chocka...
Jag har lagt upp strategin att de snyggaste bilderna får vara i större format.
Enjoy


Tjejer gillar alltid att posa på förfester. Och Niklas.


Här skulle vi se sensuella ut.
Istället blev det en player, en sån här som man gärna undviker och en jävligt glad tjej.
Vi misslyckades.
Ni börjar förstå varför karln är attraherad av mig?
Gigidigigidigo*

*Qoute Quagmire i Family guy.


Om ni bråkar med mig, så får ni biffen till vänster med att göra. Och nej, det är inte Anton.


Hello, I'm Elvis.
Haha.
Sorry Fia.
Säg meningen med lite Elvis-accent.
Klockrent!




Roomservice?
Nej tyvärr, ni får inte beställa upp mer sprit.
Enough is enough!




Ampe Ampe Ampe..

Och så här kommer min framtida rock-karriär att se ut, i bilder..

Och så tänker ni er min fina Vietnames-gitarr där också.



Daytime


Jag vet, posetime!


Konferencier Jan Bylund. En kul kille helt enkelt.


Femkamp och grillning.


En extremt arg Lilla My.
Haha, den här bilden alltså.. Anna.. what happened?!

Ett riktigt bra avslut på detta hav av bilder.

Nu orkar jag inte skriva någe mera så vi hörs hörrni.

Frid

Kommentarer
Postat av: grilllover

han menade ju att 4ggr är för tråkigt = 8 ggr is better :)

2008-09-25 @ 15:34:42
Postat av: olsnia

Insaaaane!



Sjukt kul på södra:)

2008-09-26 @ 17:29:41
Postat av: Elin

Det står på förpackningen! Liksom ingjutet...:) Inte tryckt med färg. Kolla noga så ska du se att du hittar det! November var det...

2008-09-27 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback