Nästa uppehåll är Sundsvall..

Temperaturen ute är just nu 7 grader...

Hej på er, min otroliga mängd läsare!
Nu är jag hemma.
Fick en väldigt fin höstdag idag iaf!

Jag orkar inte skriva något om resan just nu, då jag ska supa mig redlös i ångestdämpande form.
Däremot blir man otroligt glad och fridfull när underbara familjen Kjellström har städat lägenheten och att man fått massa roliga grejer på posten.

Nejdå, det är Hellas inflyttningsfest. Vi har delat upp det för att vi har så himla många kompisar.
(Fast jag verkar ha fler än Hellas då han ville att jag skulle bjuda in några tjejer till alla (notera) upptagna killar)

Men ni kan få en before and after på lägenheten istället!


Utsidan, dock ej omgjord.
Välkommen in till tredje våningen till höger.
Kan bli smått förvirrande när syrran bor dörren mittemot :)



Köket och vardagsrummet med vägg emellan.


Och utan vägg.


Sovrummet med en hemsk heltäckningsmatta och badrummet.

Och tadaaaa!



The master bedroom.


Där kockarna rular.


Vardagsrummet, hallen/toa och vår lilla walk-in-closet.
Inte direkt i variant med Carrie Bradshaw men alltid en början.

Så!

Hejdå, nu blir det att hiva taxfree-sprit.

Frid



Kommentarer
Postat av: Sofidiust

Jag vill oxå komma på fest :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback