Man mår som..

.. man förtjänar.

Jag är en person som inte kan dricka. Fruktansvärd dålig på det.. eller kanske "för bra".
Och jag lyckas nog varenda gång ställa till något då min självkontroll goes over the top. Det enda bra jag gör är min robotarmdans.
Jag har kommit fram till att alkohol är overrated och ganska "o-inne" just nu.

Så därför ska jag gå in i en höstdepression, bli nykterist, träningsnarkoman och låta mitt shoppingberoende ta över mig.
Kan bli mycket svåra och djupa diskussioner på min blogg, och kanske en och en annan otroligt poetisk dikt.

...

Okej, kanske skippa deppningen och shoppingberoendet men nykterist och träningsnarkoman är inte fel.

Nu ska jag sätta mig och gråta ut mina känslor till Greys Anatomy.





Fridens my people



Kommentarer
Postat av: Anonym

nykterist is trist, det kan du va när du blir gammal ;)

2008-10-19 @ 21:02:39
Postat av: from your grill-lover

2008-10-19 @ 21:03:18
Postat av: Li

Update!

2008-10-23 @ 15:39:21
Postat av: maling

vad skulle vi göra som du skulle ringa om? hemresa till spahelgen är bokad å betald! blir 30e :)

2008-10-24 @ 01:32:01
Postat av: maling

kommer hem 28-30e novmember! boka in :D spa på lördag iaf!!



2008-10-26 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback